štvrtok 6. júla 2017

Daniela Slávik - Láska je LÁSKA

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 256 strán
Dve ženy. Dva životy. Jedna LÁSKA. 

KONTROVERZNÁ téma, ktorá by kontroverznou byť nemusela. Keby sme boli tolerantní. K ľudom, ktorí si svoju sexuálnu orientáciu nevybrali. K ľudom, ktorí sa takí narodili. 
Nie vždy dokážeme naplniť očakávania blízkych. Obzvlášť vtedy, keď nás spoločnosť označí ako iných. .. Kto by mal za nami stáť v dobrom aj v zlom? Tí, ktorí nás vychovali, alebo úplne cudzí ľudia, s ktorými nás spojila práve odlišnosť? Anabela ja mladá žena, ktorá okrem prílišných nárokov zo strany svojej neznesiteľnej šéfky musí nepriamo čeliť predsudkom a nepochopeniu. Zdá sa však, že nie je jediná. .. 
Keď spoznáva Lenu, postupne prichádza na to, aký obrovský vplyv má spoločnosť na jedinca a rodinné zázemie svoje hranice. 
Je ale možné donekonečna zapierať svoje túžby, sny a potreby? Svoje vlastné ja?



Môj názor: Daniela Slávik, je slečna, ktorú na knižnom instagrame pozná skoro každý. Ja som si ju veľmi obľúbila a aj preto som sa rozhodla, že siahnem po jej knihe. Knihou som bola neskutočne zaskočená. Doteraz však neviem povedať, či príjemne alebo nie. Na začiatok chcem povedať, že kniha má neskutočne krásnu obálku, ktorá už na prvý pohľad vyjadruje, že to nebude len tak obyčajný príbeh, ale že bude niečim zvláštny.
Knihu som prečítala za jeden deň a musím uznať, že autorkin štýl písania (ako som sa vyjadrila už niekoľko krát), je fakt úžasný. Do knihy som sa začítala od prvej kapitoly. Avšak ani to nestačilo, aby ma kniha nejak ohúrila.
Príbeh mi prišiel moc jednoduchý a skoro ako každý iný, výnimkou bolo, že hlavná postava, Annabela, mala priateľku a nie priateľa.  Ja sama LGBT komunitu podporujem. Som rada, že som si mohla túto knihu prečítať. Určite plánujem siahnuť po ďalšej knihe tejto autorky, keď vyjde, ale napriek tomu túto knihu považujem len za príjemnú jednohubku, ktorá nikomu neuškodí.

Hodnotenie: 

Za knihu Ďakujem Panta Rhei.

Ahoj pri ďalšom článku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára