štvrtok 21. júna 2018

Donatella Di Pietrantonio - Tá, čo sa vracia

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 200 strán
Román o Arminute tej, čo sa vracia, nás do svojej hĺbky vtiahne už na prvých stránkach, vo chvíli, keď rozprávačka zazvoní pred neznámymi dverami v jednej ruke s kufrom a s taškou plnou topánok v tej druhej. Otvoriť prichádza jej sestra Adriana s rozstrapatenými vrkočmi: nikdy predtým sa nevideli. Začína sa strhujúci a okúzľujúci príbeh o dievčati, ktoré zo dňa na deň príde o všetko: o pohodlný domov, najdrahšie kamarátky, bezpodmienečnú lásku rodičov. Trinásťročné dievča objavuje úplne nový a odlišný život. Dom je malý, tmavý, všade naokolo je plno súrodencov a na stole málo jedla. Je tam však Adriana, s ktorou spolu spávajú na jednej posteli. A je tu aj Vincenzo, ktorý sa na ňu pozerá ako na ženu, a v jeho samopašnom, ostrieľanom pohľade sa vie aj stratiť, aby sa opäť mohla nájsť. 

Jediná matka, o ktorú som nikdy neprišla, je môj strach.


Môj názor: O tejto knihe som okrem pozitívnych ohlasov nevedela vôbec nič, napriek tomu som sa rozhodla, že po nej siahnem. Teraz sa musím k nim pridať, pretože inak, ako pozitívne sa túto knihu ohodnotiť nedá.
Vôbec som nepocítila, že má kniha len tak málo strán. Príbeh ma totiž zaujal hneď od začiatku a hltala som ho až do konca. Bol neskutočne krásny a s hlavnou postavou som zdieľala všetky pocity. Pohltila ma až natoľko, že som ju sice prečítala za jediný deň, ale ďalší týždeň som nemohla nič čítať, pretože som mala v hlave len úžasnú Arminutu a smútok, kvôli koncu knihy.
A keďže som si príbeh neskutočne užila a veľmi obľúbila, myslím si, že aj zásluhou nevedomosti, tak Vám viac neprezradím, ale všetkými prstami knihu odporučím, pretože táto, naozaj stojí za to.

Hodnotenie:



Za knihu Ďakujem Panta Rhei



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára