štvrtok 1. novembra 2018

Stephen King - Geraldova hra

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 328 strán
V jedno popoludnie odchádzajú manželia Gerald a Jessie Burlingamovci do svojho letného domu pri jazere. Je už po sezóne a v okolí niet ani živej duše. To, čo sa začína ako pokus o spestrenie upadajúceho intímneho života manželov v strednom veku v podobe nezvyčajných, ale v podstate nevinných erotických hier, sa však končí traumatizujúcim bojom opustenej ženy o holý život. V Jessie ožívajú najdesivejšie spomienky, najhlbší strach, najtemnejšie nočné mory, ale aj neutíchajúca vôľa prežiť.


Keď človek vojde do kuchyne, aby si nalial za pohárik, a nájde tam korheľa od susedov s jednou rukou na zadku svojej vlastne manželky a s druhou vpredu....


Môj názor:  S Kingovou tvorbou som začala len nedávno a toto je tretia kniha, ktorú som od neho prečítala a pravdupovediac, ľutujem, že som na Kinga nenarazila oveľa skôr.
Napriek tomu, že toto bola tretia kniha, ktorú od neho čítam, stále ma vedela prekvapiť. Myšlienkové pochody hlavnej postavy boli do detailu premyslené a ja som sa do knihy tak ponorila, že som sa cítila presne ako hlavná hrdinka.
Stretla som sa s názormi, že toto je jeho najnudnejšia kniha, pretože tu nie je množstvo postáv, ako je u autora zvykom. Napriek tomu sa v knihe stále niečo deje a nechutné scénky, ktoré autor dokáže neskutočne opísať, tu naozaj nechýbaju, aj keď ich nájdete približne až v strede knihy.
Knihu by som odporučila ľuďom, ktorí s Kingom len začínajú. Nie je to totiž nič hrubé, nestratíte sa v tom veľkom množstve postáv a príbeh naozaj stojí za to.

Hodnotenie:


Za knihu Ďakujem kníhkupectvu Knihy pre každého

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára