utorok 17. marca 2015

Ten of Tuesday #2

Ahoj,
Dneska tu mám pre Vás konečne Ten of  Tuesday



4 knihy, ktoré by som si chcela prečítať: Fúú, toto je dosť ťažké, keďže som zistila, že mám v  knižnici až 7 neprečítaných kníh, ale tak z tých, ktoré nemám prečítané to budú 
 Hunger Games 1,2 ktoré ešte stále nemám prečítané,
  Sveták - o tejto knihe neviem vôbec nič ale dostala som ju za to že je Marec mesiac knihy, 
 Obyčajná tvár - túto knihu budem čítať medzi týmito ako prvú, le nemohla som ju dať medzi tie čo  budem najbližšie čitať


2 knihy, ktoré by som si chcela najbližšie kúpiť: Toto ale, že vôbec neviem. Určite si čo najbližšie plánujem kúpiť knihu The perks of being a Walflower a druhá kniha asi ostáva Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej

2 knihy, ktoré si určite v najbližšej dobe prečítam: V najbližšej dobe budem čítať Anna Franková  a to kvôli záverečnému projektu na Dejepis a druhá bude Karanténa 

2 knihy, ktoré práve čítam: Aha, práve teraz som si všimla, že keď som písala tento článok minulý mesiac, tak som čítala Experiment, ktorý čítam do teraz. Ja viem, že je to blbé ale ja ju nechcem dočítať kvôli koncu. Druhá kniha, ktorú čítam je Denník Anny Frankovej, (musím ju už dočítať tento týždeň, lebo musím začať s projektom)

Tak som to nejak zvládla, neviem ako sa mi podarilo napísať až 10 kníh.
Na budúci týždeň vyjde článok Knihy za mesiac Marec, aj keď viem že som hovorila, že žiadne knihy kupovať nebudem, ale ako pravému knihomolovi sa mi to nepodarilo.

Tak to je odo mňa všetko.
Ahoj, pri ďalšom článku. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára