štvrtok 19. marca 2015

Veronica Roth - Štyri

Ahoj,
Dneska konečne recenzia na knihu Štyri od Veronici Roth.




O knihe: Má 299 strán a je v tvrdej väzbe
 Kniha sa skladá zo Štyroch poviedok a troch príbehov z knihy Divrergencia. V knihe sa nachádzajú rôzne útržky zo života Tobiasa-Štvorky z jeho pohľadu.


Môj názor: Ja viem že som Vám o knihe veľa toho nenapísala ale tam sa ani moc obsah napísať nedá. Táto kniha bola úplne úžasná. Teraz som si už vedela predstaviť ako fungoval Tobiasov život predtým než spoznal Tris. Wau - toto je moje vyjadrenie ku knihe. Knihu som prečítala asi za tri dni aj to s tým že som si to čítala pred spaním, no ten príbeh ma tak vtiahol že som nevedela prestať čítať. Úplne úžasné. Niekedy sú tieto knihy k sériam úplne zbytočné, ale táto sa mi vôbec zbytočná nezdá. Najviac sa mi páčilo že aj po Rezitencií, kde bola odhalená dosť veľká časť minulosti, som sa dozvedela nové veci o ňom a hlavne som bola zvedavá na pocity z jeho strany keď sa spoznal s Tris. Ako som už písala je to dosť o minulosti a tak si myslím, že tým, ktorým sa nepáčila rezistencia lebo tam nebolo veľa adrenalínu, tak sa Vám nebude asi páčiť táto kniha, lebo tu adrenalín ani moc nie je, skôr veci o Tobiasovi, ako sa napríklad dostal k menu alebo k tetovaniu. Presuniem sa teda k hodnoteniu.

Hodnotenie: Zas a raz dávam päť bodov z piatich. Ako inak pri tejto úžasnej knihe.

Tak Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára