štvrtok 5. marca 2015

Veronica Roth - Divergencia

Ahoj, je tu nová recenzia - Divergencia od Veronici Roth



O knihe: Kniha je tvrdej väzbe a má 392 strán aj s poďakovaním
Príbeh je o 16 ročnej Beatris Priorovej, ktorá musí urobiť najťažšie rozhodnutie v živote. Ich svet sa totiž delí na päť frakcií a ona si musí vybrať jednu z nich. Napokon si vyberie úplne inú frakciu v akej doteraz žila. Žila vo frakcií sebazaprenie, kde pomáhali a dávali ľuďom jedlo a hlavne medzi nimi vládol strach. No teraz je vo frakcií, kde nikomu nepomáhajú a vládne medzi nimi nebojácnosť. No ešte stále nie je isté či Tris v tejto frakcií ostane. musí totiž spraviť skúšky a utajiť o sebe jedno síce malé, ale dosť nebezpečné tajomstvo.



Môj názor: Zbožňujem tento príbeh <3 či už vo filmovom alebo knižnom spracovaní, proste je to pre mňa najlepšia kniha, akú som kedy prečítala. Milujem postavu Tris a herečka, ktorá ju hrá vo filme ju úžastne stvárňuje. Je úplne dokonalá a keď robila nejaké rozhodnutie vždy by som spravila to isté. Keď sa mám priznať prvý som videla film a do toho som sa natoľko zamilovala, že som si povedala, že si musím prečítať aj knihu a dobre som spravila. nikdy to neoľutujem, pretože je to naprosto dokonalá kniha. Ak ste ju ešte nečítali, tak si ju určite prečítajte. Odporúčam ju na 200%.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam päť hviezdičiek z piatich. Nemám jej vôbec čo vytknúť, je proste dokonalá.

Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára