štvrtok 12. marca 2015

Veronica Roth - Rezistencia

Ahojte,
Je tu ďalší Štvrtok a ďalšia recenzia.





O knihe: Kniha má tvrdú väzbu a 420 strán
 Tris spravila skúšky a mala oslavovať, no namiesto toho musela pred všetkými utekať s Tobiasom, jej bratom a dvoma nenávidenými ľuďmi: Petrom a Marcusom (Tobiesov otec). Tris rieši problémy medzi frakciami a tak prichádza aj k spojenectvu s nimi. Všetky problémy spôsobujú, že sa Tris a Tobias začnú hádať a nikto nevie ako to medzi nimi skončí.


Môj názor: Táto kniha sa mi moc páčila. Bola na iný spôsob ako Divergencia. Nebolo v nej až toľko akcie ale zase informácie. V knihe sa veľa dozviete o minulostí určitých osôb a to ma zaujalo. Presne o sedem dní vyjde v kinách premiéra Rezistencie. Som veľmi, ale že veľmi zvedavá aká bude táto kniha vo filmovom vydaní. Podľa trailerov vyzeral, že tam bude veľa akcie. Dúfam, že tam ale nechajú tie informácie.

Hodnotenie: Dávam tejto knihe štyri hviezdičky z piatich. A to kvôli tej nude. Áno bola to trochu nuda, keď už ste si zvykli na tú akciu a zrazu iba samé info a na konci až akcia. Som rada, že som sa dozvedela toľko informácií, ale vážne tá akcia chýbala.

Ahoj pri ďalšom článku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára