štvrtok 30. apríla 2015

John Green - Kam zmizla Aljaška

Hello people,
Je tu ďalší Štvrtok a aj ďalšia recenzia.
Dneska to bude zase kniha od Johna, ktorá je mojou topkou zo všetkých kníh. Chcem ešte povedať, že ako ste si všimli mám menšie  problémy s Bloggerom a tak sa veľmi ospravedlňujem, že sú články všelijako poprehadzované




O knihe: Kniha má 219 strán  je v tvrdej väzbe
Príbeh je o Milesovi, ktorý má záľubu v posledných slovách. Je milí, múdry ale nemá žiadnych kamarátov, až kým nejde na strednú a nepresťahuje sa na internát. Tam spozná úžasné dievča menom Aljaška a chlapca Chipa - Plukovníka. Dostane prezývku Rambo a žije rebelský život na intráku.
Až dokým sa nestane jedna vec.


Môj názor: Milujem tú knihu. Prečítala som ju za dva dni, keď som musela byť zavretá v nemocnici a totálne mi tam zlepšila náladu. Vôbec som sa od nej nevedela odtrhnúť. Je to proste moja topka.
Prečítala som ju až úplne po poslednú stranu. Ale najviac sa mi páči na nej citát vzadu.

"Baby budú nariekať a chalani objavia
 lásku a vzrušenie, túžbu a prázdno. " 
Kirkus Reviews

Je úžasný a keďže sa viacej bavím s chalanmi ako s babami, tak som pociťovala aj to ostatné (teda okrem vzrušenia, to iba adrenalínové) Najskôr som nerozumela tomu odpočítavaniu, ale neskôr som pochopila prečo. Táto kniha je naozaj nádherná a úžasná. Mala som naozaj dobré pocity z nej, tak ako ma vedela rozosmiať, tak ma vedela aj rozplakať. 

Hodnotenie: Sto hviezdičiek z piatich. To je moje hodnotenie, kniha má naozaj veľa do seba.  Odporúčam ju každému a hlavne milovníkom Greena, ak ste ju ešte nečítali, už aj si ju prečítajte.

Tak to je všetko.
ahoj pre ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára