utorok 7. apríla 2015

Témy #2

Ahoj,
Dneska zase Témy zamerané na sfilmovanie kníh.



Ako prvé som Vám chcela napísať či ste videli trailer na Papierové mestá.
Mne sa veľmi páči až na to, že Margo bude hrať Cara Delevingne.
Ako vážne? Ja som sa strašne tešila na ten film, ale teraz nad ním premýšľam lebo tam hrá ona.
Ja viem, že je to také blbé, že takto o nej píšem, ale mne osobne je moc nesympatická, na to, že je modelka sa mi vôbec nepáči.
Ale dosť o nej.



Ako druhý film podľa knihy je Rezistencia. Predom upozorňujem, že kto nebol na filme alebo nečítal knihu nech to nečíta, budú odhalené dosť podstatné veci.
Bola som na nej v piatok 27.3 a šla by som znova. Je to totálne úžasný film až na pár vecí, ktoré mi tam chýbali. Napríklad priateľstvá, ktoré v knihe majú, alebo tam úplne vyhodili Uriahovho brata a jeho priateľku. Toto bolo ešte v pohode ale čo koniec? Kde ostalo zrušenie frakcií, alebo zákaz vychádzania za plot? Toto všetko zachránili herci, ktorých totálne zbožňujem a neviem si to predstaviť s inými hercami. Inač chýbali mi tam aj dosť podstatné veci, napríklad Peter zrazu nebol postrelený, Tris sa nebála zbraní. Ako chýbalo tam dosť veľa vecí,, ale aj bez nich je ten film úžasný.


Tak to je všetko ohladne filmov podľa kníh.
Ahoj pri ďalšom článku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára