utorok 21. apríla 2015

Témy #3

Hello people,
je tu ďalší Utorok a rozhodla som sa Vám napísať ďalšie Témy




Tento raz to bude na tému profesia, keďže mám už po monitore a pred sebou prijímačky na strednú, tak som Vám chcela napísať ako som sa rozhodovala, čo som všetko chcela byť a ako som sa rozhodla.


Tak začnem asi tým, čím som všetkým už chcela byť.
Čo si pamätám ako prvé som chcela byť herečkou. Sen malých dievčiatok. Neskôr som chcela byť speváčkou a následne veterinárkou. Všetky tieto veci ma bavili a vždy som chcela robiť aspoň jednu z nich. Neskôr som však zistila, že sa bojím ihiel a krvi a tak Veterinárkou byť nemôžem. Tak mi teda ostali dve veci, ktoré sa dali aj spojiť. Všetci mi však vraveli, že na to nemám na konzervatórium sa nikdy nedostanem. Uverila som im. A tak som začala rozmýšľať nad inými vecami. Napadlo ma, že by som  mohla ísť na hotelovku  za čašníčku. Keď som bola už v šiestom ročníku, išla som na spevácku súťaž. Vyhrala som tretie miesto a vtedy som si povedala, tak keď ma´m na to aby som vyhrala tretie miesto v Slávikovi, tak mám na to aby som sa dostala na konzervatórium. V deviatom ročníku som prišla na to, že zbožňujem deti a tak by som rada bola učiteľka v škôlke. Následne potom, som bola na DOD na Obchodnej, kde som videla, že majú cvičné firmy, kde sa hrajú, že niečo predávajú a vtedy som si pripomenula svoje dectvo, ako som sa s kamarátkou hrávala, že predávame autá, telefóny, počítače. Vtedy som si pomyslela, že to je môj detský sen.

Ako som sa rozhodovala?
Na výber sme mali dvoje talentovky a dvoje obyčajné prijímačky. Začala som teda postupne. Na konzervatórium by som išla rada, ale už teraz nezvládam školu, nie to ešte potom. Veterinárkou teda byť nemôžem lebo sa bojím ihiel a krvi. Hotelovka nepripadá do úvahy, v dnešnej dobe sú všetky tieto miesta obsadené. Pedagogická. Rozhodla som sa, že teda na Pedagogickú pôjdem, robia sa tam talentovky a aj tak inú školu s talentovkami nemám vybratú. Obchodná bola jediná, ktorá ostala, tak prečo nie?

Konečné rozhodnutie
Pre talentovú školu som sa nakoniec nerozhodla. Doteraz ľutujem, že som na tú Pedagogickú nešla.
Ako hlavnú školu som si dala Obchodnú, keďže žiadnu inú som nemala. Lenže nastal tu problém, keďže mám len jednu školu musím mať aj druhú ale akú? Nakoniec som si vybrala Stavebnú ani neviem ako. S výberom som celkom spokojná  a dúfam, že mi vyjdú prijímačky.

Tak to je všetko ohladne môjho rozhodovania. Dúfam, že som tým, ktorý si budú vyberať aspoň trocha pomohla. Prijímačky idem písať 11 a 14 mája. Tak mi držte palce.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára