streda 6. mája 2015

Balíček #3

Hello people,
Dnes je Streda a ja mám pre vás článok Balíček.



Je to trocha nečakané, tak ako pre Vás, tak aj pre mňa. Vôbec som nečakala, že balíček príde dnes.


Balíček som si bola vyzdvihnúť v Zásielkovni prišiel v poriadku.


V Balíčku bola a kniha a ďalší balíček.


Takto som to vytiahla. 


Konečne mi prišla kniha Saeculum od Ursuli Poznansky.


 Kvôli tomuto malému balíčku som to otvárala. Nebola som istá či tam je.


Keď som ho otvorila, bolo tam strašne, ale strašne veľa letáčikov.


Tu ich môžte vydieť.


Až som sa dostala k lampičke na knihy. Hlavne kvôli nej som si objednávala nejakú knihu.

Tak to je celý balíček. Objednávku som mala z Gorily. Po tomto balíčku si z tadiaľ knihu, už neobjednám. Nepáčilo sa mi totiž v akej obálke mi to prišlo. Zaplatila som 1,59 za poštovné a balné a prišlo mi to v obálke. Kvôli jednej lampičke som to otvárala. Inak som to pôvodne otvoriť chcela až po prijímačkach, ale keďže nebolo vidno a ani cítiť či tam lampička je, nemohla som ho nechať na poličke.

Tak to je naozaj už všetko.
Ahoj zajtra pri recenzii.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára