utorok 5. mája 2015

Knihy za Apríl

Hello people,
Apríl už skončil a tak je tu článok Knihy za Apríl.






Za tento mesiac som si kúpila dve knihy a jednu mi vyhrala mamina.

Ako prvú som si kupovala Poučku o podstate predvídateľnosti Katherín. Na túto knihu mám už aj napísanú recenziu.



Druhú som dostala knihu Zamilovaní Anjeli od Lauren Kate. Je to vlastne dodatok k sérií Padlí Anjeli. Kniha vyzerá strašne zaujímavo, ale nanešťastie som nečítala a ani nemám kúpené všetky časti.



Tretiu knihu som si kúpila hlavne kvôli tomu, že na Gorile mali akciu, že v ten deň dostanem lampičku na knihu zdarma a tak som si aspoň kúpila knihu. Objednala som si Saeculum od Ursula Poznanski. Táto kniha mi len nedávno pribudla na môj wishlist a keď som videla, že ju tam majú lacnejšie ako v e-knihkupectve kde nakupujem, tak som sa rozhodla, že si ju zoberiem.



Tak to sú všetky knihy za tento mesiac
Ahoj pri ďalšom článku.



2 komentáre:

  1. Saeculum je skvělá kniha, tak doufám, že tě nezklame... A na Kateřiny se taky chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Saeculum sa vážne moc teším :) ale nanešťastie sa k nemu dostanem najbližšie, až na budúci týždeň :( Poučka bola fajn kniha, ale bolo to pre mňa trocha sklamanie, ale však uvidíš, možno sa ti bude páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť