sobota 9. mája 2015

Knižné posedenie #2

Hello people,
Vítam Vás pri článku Knižné posedenie.



Na chvíľu si predstavte, že idete na pár dní na výlet do lesa. Odložíte mobil, hodinky a všetky ostatné vymoženosti terajšieho storočia. Kto by odmietol? Ja určite nie.
Tak isto spravil aj Bastian s pocitom, že sa nič nestane a oddýchne si od terajšej doby.

Kto by čakal, že začnú miznúť ľudia?

Poznali ste knihu? Saeculum od Ursuli Poznanski. Nedostala som sa moc ďaleko. Som na nejakej 150 strane, no zatiaľ je to super. Baví ma to a najviac s vonkajšou atmosférou.


 Navyše v knihe práve prší a blýska sa. Mne sa pošťastilo a vonku leje a blýska sa. Milujem búrky a pri tejto knihe ich milujem ešte viac.

Trošku som sa k knihou aj povadila a povedala som, že ju nebudem čítať. No keď som sa nad tým zamyslela, prišla som na to, že je to blbosť. Dôvod bol, strašné spomínanie mäsa. Asi na každej strane boli spomenuté aspoň dva druhy mäsa. Nie že by mi to moc vadilo, ale ako vegetariánovi sa mi to dosť ťažko čítalo. Ale časom som si na to zvykla.

Postavy sú zaujímavé, no najviac mi vadí, že som si ledva zapamätala všetky mená a už si ich zase zmenili.

Ďalšie mínus má u mňa obálka. Nechápala som prečo všetci nadávajú na to, že je brožovaná. Pochopila som, keď už s ňou druhý deň cestujem. Škoda, že nie je v tvrdej väzbe.

Môžem povedať, že táto kniha je vážne pútavá, až sa od nej nemôžem odtrhnúť a to by som sa mala učiť, lebo v pondelok robím prijímačky. Čo už so mnou.

Tak to je odo mňa všetko. Recenziu na ňu bude možno vo Štvrtok. Uvidíme ako budem stíhať popri prijímačkách a škole. Inač držte mi v Pondelok palce, aby som sa dostala na tú školu <3

Tak Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára