utorok 12. mája 2015

Mesiac s knihou

Hello people,
Dneska mám pre Vás nový typ článku a to Mesiac s knižkou. Bude to ako týždeň s knížkou, ale keďže ja moc za týždeň neprečítam, tak to bude za celý mesiac.






Za tento mesiac som prečítala až štyri knihy. (Až štyri preto, lebo som mala monitor a musela som sa učiť naň.) Rozčítanú mám dve.

Ako prvý som dočítala Experiment od Veronici Roth. Konečne. Túto knihu som dosť dlho čítala, ale čo už.



Ako druhý som dočítala Denník Anny Frankovej. Za tento mesiac to bola najkrajšia kniha. A dala mi dosť veľa toho.



Tretiu som prečítala Poučku o podstate predvídateľnosti Katherín. Táto kniha bola pre mňa sklamaním, ale aj to niekedy musí byť.


Poslednú knihu, ktorú som za minulý mesiac prečítala je Obyčajná tvár.


Ďalej mám dve rozčítané knihy. Prvá je Anne Franková


A druhá je Saeculum.

Na všetky prečítané knihy už recenzie sú, tak ich určite pozrite.
Ďalej Vám chcem povedať, že tento týždeň recenzia asi nebude, lebo som nestihla prečítať žiadnu knihu a ani nestihnem. Veľmi ma to mrzí, ale kvôli príjimačkám som čítala úplne minimálne. Ale bez článku Štvrtok neprejde a tak namiesto recenzie bude nejaký ten Tag.

Tak to sú všetky knihy, ktoré som za tento mesiac prečítala, alebo som rozčítala.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára