štvrtok 15. októbra 2015

Jo Nesbo - Prízraky

Hello people,



O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 480 strán
Príbeh je o policajtovi Harym Holem, ktorý sa dozvie, že Ole, syna jeho expriateľky, zavreli za vraždu. Preto sa hneď rozhodne vrátiť do Osla, vraždu poriadne vyšetriť. Neverí, že by to Oleg spravil a tak hľadá iného vraha. Hľadá stopy, hľadá ľudí, až ho to dovedie k pravému vrahovi. Pomedzi to, si však narobí veľa problémov a veľa vecí sa otočí proti nemu.


Existujú, len ak im to sám dovolíš.


Môj názor: Kniha bola strašne dobrá. Bola to moja prvá detektívka a hlavne moja prvá kniha od Joa Nesba (na ktorú som bola dlho zvedavá). Môžem povedať, že to nie je posledná kniha od neho, ktorá sa mi dostala do rúk. Nie je veľa kníh, ktoré ma zaujali aj keď sa tam v podstate nič nedeje. Na začiatku som bola trochu mimo, lebo tam bolo strašne veľa ľudí a ja som nevedela kto je kto a z koho pohľadu teraz príbeh sledujeme. Časom som, ale pochopila kto je kto a nakoniec sa osoby pospájali a všetko dávalo svoj význam. Vždy ma tá kniha bavila a keď som sa do nej začítala, tak som ju fakt nechcela odložiť aj keď som už musela. Autor nás držal celý čas v napätí a vždy vinu hádzal na niekoho iného. Aj keď ste už mali šajnu, kto by to mohol byť, dôkazy dávali za vinu niekomu úplne inému. Sama som nevedela ani približne povedať kto by Gusta zabil. No koniec vás určite prekvapí lebo tak ako to autor celé prekrútil, to nemohol čakať nikto. Bola som z toho úplne v šoku.


Len prízrak vie byť taký rýchly a nehlučný, uvedomil si Harry, zvrtol sa, no vedel, že už je neskoro.


Páčili sa mi postavy, prostredie aj celý nápad. Autorov štýl písania je strašne dobrý a fakt pútavý. Neviem sa dočkať kedy sa pustím do ďalšej jeho knihy. Nenašla som asi nič, čo by som na príbehu vytkla. Keď som knihu videla myslela som, že to bude mať niečo s duchmi, veď sa to predsa len volá Prízraky. Ale pri tom to vôbec o nich nieje. Keď som sa do toho pustila, tak som vôbec nevedela čo od toho čakať. Potom sa príbeh začal točiť okolo drôg a ja som mala jasno. Toto je kniha, ktorá by ma mohla baviť. Drogy sú pre mňa dosť pútavá téma. Venovala som sa jej a snažila som sa o nich zistiť viac. Táto kniha mi k tomu dopomohla. Celé sa to totiž točí okolo drôg a ich vývine v Osle.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam:


To je k tejto knihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára