utorok 19. mája 2015

Book tag

Hello people,
Je tu nový článok, tentoraz to bude book tag




Blog už mám nejaký ten týždeň a tak som sa rozhodla napísať môj prvý tag. Tak poďme na too.

1. Máš doma určené miesto na čítanie?
Presne určené nemám ale mám také miestečká, kam si rada sadnem a čítam . Najviac čítam asi v posteli a potom vedľa televízora v deckej máme voľné miesto a tam máme autosedačku, tak do nej si rada sadnem a čítam si. Teraz keď je už celkom pekne, tak zvyknem si ísť sadnúť na záhradu, aj keď zatiaľ iba cez víkend.

2.Záložka alebo náhodný kus papiera?
Záložka. Alebo teraz mám spravenú záložku z papiera taký štvorček a doň si dávam stránku. Alebo asi moja najobľúbenejšia je čo mi vyrobili kamarátky ( na tvrdý papier nalepili obrázky a podpísali sa mi naň)

3.Môžeš prestať čítať kedy chceš alebo musíš dokončiť kapitolu, stránku?
Ja som zvyknutá čítať do konca kapitoly, alebo keď sa niekam ponáhlam, tak do konca stránky.

4.Ješ alebo piješ pri čítaní? 
Obidvoje. Nemám moc voľného času a tak pri každej príležitosti, keď som doma chytím knihu a čítam a je mi jedno čo robím.

5.Môžeš čítať pri počúvaní hudby alebo pozeraní televízora?
Neviem čítať knihu bez hudby. Ja som si na to tak zvykla, že ako náhle nepočúvam pri tom hudbu tak ma to nebaví a na telku som si už zvykla, keďže ju máme v izbe a stále niekto pozerá.

6.Jedna kniha alebo všetky naraz?
Určite jedna. Čítala som raz dve a keď som sa dostala k druhej, tak som si nepamätala čo sa predtým stalo.

7. Čítaš si nahlas alebo potichu v hlave?
Určite potichu v hlave. Nikomu sa nechce počúvať čo si ja čítam.

8.Čítaš dopredu alebo preskakuješ stránky? 
Nikdy. Nechápem ako to ľudia môžu robiť. Jedine pri 50 odtieňoch sivej som preskakovala tie erotické scénky, lebo ma to nebavilo.

9.Píšeš do kníh?
Do zadu si píšem mesiac, rok a mesto z kade mám knihu (aj to ceruzkou) ale inak by ma ani nenapadlo. Lepím si tam lepíky, na obľúbene časti ale pero a kniha nie.

10.Akú knihu máš rozčítanú? Akú sa chystáš čítať?
Saeculum od Urusuli Poznanski. Je to celkom zaujímavá kniha, ale neviem ju dočítať. Lepšie povedané nemám na ňu čas. Chystám sa čítať Svetáka od Danielle Steel, aby som mala takú kratšiu a dúfam, že aj oddychovú knihu.

11.Ako nachádzaš nové knihy?
Od spolužiačky, bloggerov a z internetových knihkupectiev. Keď vidím knihu, ktorá ma zaujme hneď si o nej prečítam a keď sa mi aj tak zapáči, tak si ju píšem na wishlist.

12.Kedy si začala čítať?
Od malička čítam. Ale  k čítaniu som sa dostala v 10 rokoch, keď som dostala Harryho Pottera. Tak poriadne som začala čítať minulý rok, keď som si prečítala Na vine sú hviezdy. Preto tak zbožňujem Johna.

13.Ako často si kupuješ knihy? 
Minimálne raz do mesiaca. Záleží aké majú ceny, akú mám náladu.

14.Ako často sa pozrieš na poslednú stranu knihy?
Neviem povedať určitý počet, záleží koľko ráz mi vypadne, koľko tá kniha má strán.

Tak to sú všetky otázky. Odpovedali by ste na nejakú inak ako ja? Určite mi napíšte do komentára.
Tak Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára