štvrtok 21. mája 2015

Suzanne Collinsová - Hry o život

Hello people,
Je tu Štvrtok a konečne recenzia. Nedočítala som žiadnu novú  knihu, keďže na to nemám čas a nechcela som Vás zase nechať bez recenzie, tak tu máte recenziu na knihu Hry o život



O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 206 strán
Príbeh sa odohráva v krajine, ktorá je rozdelená na kraje. My sa presunieme do 12 kraju, kde býva Katniss Everdeenová so svojou sestrou a mamou. V tejto krajine sa každý rok odohrávajú Hry o život, kde z každého kraja vyberú chlapca a dievča, pošlú ho na výcvik a následne do arény. Celé toto divadielko sleduje celá krajina. V týchto Hrách o život vyberú Katnissinu sestru, ale Katniss pôjde namiesto nej. Do výcvikovej arény sa dostane s chlapcom, ktorý jej už raz zachránil život. V  arénach sa každým dňom spoznávajú viac a viac.

"Na tretí deň nás začínajú vyvolávať od obeda na individuálne stretnutie s porotcami. Jeden obvod za druhým, najskôr chlapcov, potom dievčatá. Dvanásty obvod je, ako obyčajne, posledný."

Môj názor: Kniha pre mňa bola ako povedala kamarátka totálne nezáživná. Čítala som ju strašne dlho a nechcelo sa mi v nej pokračovať. Pekne povedané nudila ma. Začiatok bol super, no dianie v arénach a tak ma totálne nudilo. Nemám moc k tomu čo napísať. Postavy boli opísané super, aj okolie, vedela som sa do toho vžiť. No to predlžovanie a naťahovanie. Strašne ťažko sa mi to čítalo. Knihu mám kúpenú všetky tri dokopy, takže by som si to mala celé prečítať. problém je v tom, že ma to odradzuje a nechce sa mi do toho púšťať.



Hodnotenie: Tejto knihe dávam dve hviezdičky z piatich. Neviem ako sa páčila ostatným, ale ani mojej kamarátke sa nepáčila a preto by som ju asi neodporúčala. Filmy sú oveľa lepšie, nie je to naťahované a ešte aj pocity sú tam vyjadrené lepšie ako v knihe. Dosť ma to mrzí, lebo som sa na tú knihu tešila, ale aj také knihy musia byť.

Toť vso odo mňa.
Ahoj pri ďalšom článku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára