sobota 30. mája 2015

Ursula poznanski - Saeculum

Hello poeple,
Konečne som dočítala knihu Saeculum a tak tu je naň recenzia. Ospravedlňujem sa, že recenzia nevyšla vo Štvrtok, ale nebola som doma. Viacej Vám vysvetlím v Utorok.



O knihe: Kniha má 480 strán a je v mäkkej väzbe
Hlavnou postavou tohoto príbehu sú dve postavy, ale tou hlavnejšou je Bastián. Chlapec, ktorý študuje medicínu a väčšinu času trávi doma pri knihách. Stretne však jedno dievča, ktoré ho zoberie na Stredoveký trh a tam mu oznámi, že pôjde s nimi na výlet za minulosťou. Odchádzajú na päť dní do nejakého lesa, bez dnešných technológií. Všetko sa to zdá byť super, kým nezačnú miznúť účastníci a všetko sa obráti proti nim. Pridá sa k tomu povesť o kliatbe a výlet je ako vyšitá hororová scéna.



Môj názor: Kniha ma naozaj zaujala. Bola zaujímavá až do konca, aj keď jej mám čo vytknúť. Napríklad, že vinníka vedeli už od polky knihy, aj keď v tom nebol sám. Spisovateľka ma držala v napätí, až do konca. Koniec ma sice trochu  zaskočil, lebo som v podstate vedela, ako sa to skončí. Bolo to naozaj super, nečakala som ako sa to poprepletá a vyjde všeličo na povrch. Prostredie a postavy boli úplne peckovo opísané. Od knihy som sa celý víkend nevedela odtrhnúť a úplne som do toho vcítila.

" Prečo kričíš práve na mňa? Veď som vám to všetkým povedala. Od začiatku som vás varovala, aby sme sem nechodili"

Hodnotenie: Knihe dávam Štyri hviedičky z piatich,  a to za prezradenie vinníka v polke knihy. Inak knihu určite odporúčam, bola naozaj super a určite sa k nej niekedy ešte vrátim.

Tak to je odo mňa všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára