sobota 13. júna 2015

Knižné posedenie #5

Hello people,
Vítam Vás pri novom Knižnom posedení.



Predstavte si, že máte okolo štyridsiatky, ste sama a máte na krku tri deti. Ste významná psychiatrička, ktorá chodí do práce skoro a neskoro sa vracia. Manžel je jeden z bohatších ľudí, ale aj cez to ste sa už rozviedli a stane sa možno dva krát do roka, že Vás príde navštíviť. Deti vychovávate v podstate sama, keď nerátate pestúnku, ktorá s vami býva. Je to dosť Ťažké ich vychovávať, hlavne keď vaša dcéra ide do puberty a začne s kamarátkami vystrájať. No vy aj cez tú výchovu sa musíte venovať svojím pacientom so samovražednými sklonmi.



Toto bol opis knihy Sveták od Danielle Steel. V knihe som sa dostala do jednej tretiny a tak nejak som to už vzdala. Zobrala som si druhú knihu a túto som nechala ležať na stolíku. Nedá sa o knihe povedať, že by bola nudná alebo tak, ale vážne som tak ďaleko a autorka opisuje normálny život matky, ktorá je psychiatrička.

Na vyše ma odradili písmenká, ktoré sú strašne na sebe natlačené a strašne tmavé, na to, že tá strana je ultra tenká.

V anotácií je rozpísaná polka príbehu čo sa tam udeje, ale nejak sa k tomu nemôžem dostať. A keďže trpím nudou a výčitkami, tak sa musím dostať do iného sveta, kde sa stále niečo deje.

Ku knihe sa určite vrátim, ale ešte neviem či po dočítaní knihy, ktorú práve čítam alebo ešte počas nej. No dočítať ju budem musieť a aj chcem, keďže mi ostali už len dve knihy v mojej knižnici, ktoré nemám prečítané.

Tak to je odo mňa všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára