utorok 30. júna 2015

Plány na leto

Hello people,
Dnes mám pre Vás nový článok a to Plány na leto.


Pomaly sa začína leto a určite všetci plánujete čo si prečítate. Preto som sa rozhodla, že Vám ukážem knihy, ktoré budem čítať toto leto ja.

Keďže mi už prázdniny v podstate začali minulý týždeň, tak som stihla prečítať tri knihy, ktoré som chcela prečítať cez leto. Tieto knihy uvidíte v Mesiaci s knihou.

Za tieto prázdniny by som chcela prečítať aspoň dvadsať kníh (už iba sedemnásť) a tu sú aspoň niektoré z nich:

Knihy, ktoré mám doma:   
1. Mačací gén
2. Údolie ľalií
3. Karanténa
4. Shwindlova Zločinecká Akadémia                        
5. Z mojej vtáčej záhrady    
6. Pán Prsteňov 1
7. Pán Prsteňov 2                                                                      
8. Pán Prsteňov 3
9. The Perks of Being a Walflower

Knihy, ktoré si chcem toto leto kúpiť:
10. Amy a Roger na ceste
11. Fanúšička
12. Monument 14
13. Pýcha a Predsudok

Knihy, ktoré si chcem požičať:
14. Posledná pieseň
15. Bezpečný prístav

Knihy, ktoré by som chcela ne zrecenzovanie:
16. Reset
17. Zlodejka kníh

Knihy, ktoré som chcela čítať a už som ich prečítala:
18. Pád
19. Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrínovej                      
20. Drozdajka




Ďalšie knihy ešte neviem, ktoré presne chcem čítať, ale určite sa ešte niečo nájde.
Knihy budem vyškrtávať, keď ich prečítam.
Tak to je odo mňa všetko  k tomuto článku.
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára