sobota 25. júla 2015

Knižné posedenie #11

Hello people,

Predstavte si: Zomrie Vám otec. Váš brat sa dostane do liečebne a matka odíde do iného štátu za robotou. Vašou povinnosťou je dokončiť tretí ročník a prísť za matkou. Ona Vám však oznámi, že musíte prísť na jej aute. To vy odmietnete kvôli strachu zo šoférovania, a tak Vám vaša mama pošle známej syna, ktorý s Vami pocestuje. Vy si však nemôžte spomenúť kto to je. Hlavne, že je to niekto, kto bude šoférovať auto. Tak sa púšťate na nekonečne dlhú cestu.


Poznali ste knihu?

Amy & Roger na ceste. 



Na knihu som sa tešila už dlho a čakala som kedy príde leto. Leto je tu a kniha je v mojich rukách. Zistila som však, že neviem čo mám od knihy čakať. Začítala som sa do nej a som úplne zaľúbená. Cestujeme vlastne s Amy a Rogerom, ktorý sa vidia prvý krát. Môžem povedať, že som sa na knihu už niekoľko krát zasmiala, a je fakt pekná. Už teraz viem, že keď začiatkom budúceho mesiaca ideme do Čiech, tak si ju zoberiem so sebou a bude mi zlepšovať moju cestovateľskú náladu. 

Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu Pre Školy
Tak to je zatiaľ všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára