sobota 25. júla 2015

Zapájam sa...

Hello people,
Práve som dopísala recenziu na Amy a Rogera, a rozhodla som sa, že Vám ešte pridám článok, do čoho všetkého sa v najbližšej dobe zapojím.



Read-a-thon

Najbližší projekt, do ktorého sa chcem zapojiť je hneď zajtra. Je to jedno-dňový read-a-thon, ktorý usporiadala Adéla W., ktorú nájdete tu.

V podstate ani neviem prečo sa chcem do toho zapojiť, lebo v podstate čítam každý deň, toľko koľko vládzem, (v tomto teple je to dosť ťažké, ale už som doma a tu prší. Milujem dážď a k tomu čaj a kniha <3.) ale povedala som si, že keď sa niečoho takého zúčastním, tak možno viac prečítam. Chcem sa teda pustiť do dvoch kníh, s tým že strávim aj dosť času na blogu s pripravovaním článkov, na začiatok augusta, keď odchádzam do Čiech a nebudem mať čas písať články.

Zajtra teda plánujem rozčítať Bezpečný prístav, ktorý mám na zrecenzovanie od e-knihkupectva MegaKnihy.



Rozčítať preto, lebo mojim hlavným cieľom je kniha Na vine sú hviezdy, čím v podstate sa zapájam aj do druhého projektu, ktorý spravila Kristy, ktorú nájdete tu.



Týždeň s Johnom Greenom

Tento týždeň (26.7. - 2.8.) sa vlastne pokúsim prečítať knihy od Johna. Je na Vás, ktoré si vyberiete. A ja som si povedala, že skúsim prečítať všetky (aj keď pochybujem o tom, že to prečítam).

A keby nie, tak mám zvolené poradie, v ktorom to chcem prečítať, takže si myslím, že keď tak, tak nevyjde na najnovšiu Johnovu knihu.

Ako prvú chcem teda prečítať Na vine sú hviezdy. Hneď nato sa chcem pustiť do Kam zmizla Aljaška (moja topka).

Následne plánujem Papierové mestá.


A ako posledné Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín.



Fakt pochybujem, že ich stihnem všetky, ale uvidím. Chcem pomedzi to prečítať aj recenznú knihu Bezpečný prístav, alebo teda zájsť aspoň tak ďaleko, aby som mohla napísať Knižné posedenie.

Ako som dopadla v Read-a-thone a v Týždni s Johnom Vám dám vedieť presne o týždeň cca v takomto čase.
Recenziu na Amy & Roger mám už napísanú, tak sa môžte tešiť.
A to už je naozaj na dnes všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára