utorok 4. augusta 2015

Mesiac s knihou #4

Hello people,

Za tento mesiac sa mi podarilo prečítať osem kníh a dve knihy rozčítať.

Prvú knihu, ktorú som prečítala je Reset, ktorú som dostala na zrecenzovanie od e-knihkupectva PreŠkoly. Recenziu nájdete tu


Ďalšia kniha bola Údolie ľalií. Z prečítaní tejto knihy som bola nesmierne šťastná. Recenziu nájdete tu.


Taktiež som prečítala Monument 14. Táto kniha bola super a teším sa na pokračovanie. 


Ďalšou knihou bola Zločinecká akadémia, ktorú ma donútil čítať brat, a poviem Vám, že na brata už nikdy nedám. 


Taktiež som po vyše roka siahla po knihe Z mojej vtáčej záhrady. Bolo to celkom príjemné čítanie.

Siahla som aj po knihe Karanténa, ktorá bola pre mňa milým prekvapením.


V deň, keď som dočítala Karanténu mi prišla kniha na zrecenzovanie a to Amy & Roger na cestě. Recenziu nájdete tu


Poslednú knihu, ktorú som prečítala je Fanúšička. K tejto knihe sa vyjadrovať nejdem. Prečítajte si o nej v recenziu už tento Štvrtok.


Prvú rozčítanú knihu mám The perks of being a wallflower, na ktorú už mám napísanú aj Knižné posedenie, ale nejak som ju odložila bokom.


A druhá je Bezpečný prístav, ktorú som dostala na zrecenzovanie. 



Tak to sú už všetky knihy.
Ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára