sobota 1. augusta 2015

Zapájam sa...- ako som dopadla

Hello people,



Minulú Nedeľu som sa zapojila do read-a-thonu. Neočakávala som od seba veľa, a tak som veľa ani nedostala. Článok, kde som plánovala, čo chcem prečítať nájdete tu. Ale podarilo sa mi toto:

Ako prvé som sa pustila do knihy Na vine sú hviezdy. Z knihy som prečítala 22 strán. A následne som ju odložila. 

Potom som siahla po Bezpečnom prístavu, z ktorej som prečítala 21 strán. 

A poslednú knihu som si zobrala Fanúšičku, z ktorej som prečítala 85 strán. 

Takže dokopy som prečítala 128 strán. 



Taktiež som sa zapojila do týždňa s Johnom Greenom, kde som prečítala tých 22 strán z knihy Na vine sú hviezdy. 

V najbližšej dobe Greenovky nechcem a ani nebudem čítať, kvôli umieraniu, ktoré je skoro v každej knihe, a ja mám na tieto prázdniny smrti dosť.

Tak takto som skončila vo všetkých projektoch.
Tak Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára