pondelok 31. augusta 2015

Mesiac s knihou #5

Hello people,
Viete o tom, že zajtra ideme do školy? Ja to nejak ešte neberiem vážne. Pochopím až zajtra ráno.


Minulý mesiac mesiac sa mi podarilo prečítať dosť kníh, a tak sa stal tento mesiac pravým opakom. Ako som mala minulý mesiac veľa času, tak som furt čítala, a tak som tento mesiac mala úplnú nechuť do kníh. Taktiež som veľa cestovala a konečne som sa dostala do režimu, v ktorom čítam len keď mám čas a toho bolo tento mesiac fakt málo. (Doma som bola asi tri dni) Ale prejdem teda k prečítaným knihám.



Za Augusta sa mi podarilo prečítať dve knihy, čo je pre mňa strašne málo, ale za to sa mi na poličke nakopili rozčítané knihy, ktorých je až päť. (teda ak som na nejakú nezabudla, keďže nie som doma, tak si to nemôžem skontrolovať)

Prvú som prečítala knihu Fanúšička, na ktorú recenziu nájdete tu.



Poslednú knihu, ktorú som dočítala je Bezpečný prístav. Recenziu nájdete tu.


Ak ste videli Mesiac s knihou z minulého mesiaca, tak viete, že som rozčítala dve knihy. Druhá kniha je The perks of being a wallflower, ktorú som nestihla dočítať, a tak mi ostáva na budúci mesiac. Ostáva mi asi ešte polka knihy.


Po prečítaní Bezpečného prístavu som sa pustila do knihy, ktorú som si požičala od známej. Je to kniha Prízraky. Túto knihu som čítala dva dni a dostala som sa cca na tridsiatu stranu.



Potom som vyrazila na splav a nechcela som brať požičanú knihu, a tak som siahla po knihe Pýcha a predsudok, kde som skončila asi na osemdesiatej strane.


Ďalšia kniha, ktorú som  rozčítala je Zlodejka kníh. Knihu som dostala na recenziu, a keďže som potrebovala nejakú knihu, kde je aj smrť, perfektne sa mi hodila. Z knihy som prečítala osemdesiatšesť strán. 


A posledná je kniha Jar Adély Ostrolúckej, ktorú som našla v knihovničke mojej babky a bola som tak na ňu zvedavá, že som si prečítala prvé štyri strany.




To sú všetky knihy, ktoré som prečítala alebo rozčítala za August. 
Tak Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára