štvrtok 3. septembra 2015

Lex Thomas - Karanténa

Hello people,
 Tak ako ste prežili prvé dva dni v škole? 




O knihe: Kniha má 382 strán a je v tvrdej väzbe.
David je obyčajný chlapec. Má krásne dievča, je kapitán futbalového týmu. Raz mu však zomrie mama a on nechá všetko ísť dole vodou. Nechá svoj tým a  neskoršie zistí, že ho jeho priateľka podvádza s bývalým spoluhráčom. Oznámi svojej priateľke, že o všetko ie a tak sa rozídu. David to však nenechá lent tak a pustí sa do bývalého spoluhráča. Keď má o dva dni nastúpiť do tretieho ročníka, vôbec sa mu nechce, ale kvôli bratovi, ktorý nastupuje na strednú, sa tam rozhodne ísť. To však po piatich minútach v škole oľutuje. Východné krídlo vybuchne a všetci žiaci, ktorý sa pokúsia odísť zo školy sú zastrelený. Všetci žiaci tejto strednej školy ostávajú v Karanténe. 

Môj názor: Kniha bola fakt originálna, tak ako píšu na obálke. Prvo musím spomenúť, že knihu napísali dvaja autori. (stále nechápem, ako môžu dvaja napísať jednu knihu.) Dosť dobre sa čítala. Ja sama som ju prečítala za dva dni. Vždy sa niečo stalo a vždy Vás to na sto percent zaujalo. Chcem ale zhrnúť mínusy. Vôbec sa mi nepáčilo, ako sa správali k sebe David a Will. Boli bratia, a tak si mali pomáhať, a tak a nie že oni si tam začnú preberať babu. Taktiež sa mi nepáčilo, že sa tam všetci hádali o jedlo a nikto sa to nesnažil vyriešiť. Mňa hneď ako prvé napadlo, že by sa to mohlo porozdeľovať podľa toho koľko je ľudí v akom gangu. Ale chápem, že potom by tam bolo menej incidentov a nemalo by to potom taký ten šmrnc a v podstate by nemali ako pokračovať. Ale aj tak tam mohli dať aspoň jedného človeka, ktorý by o tomto uvažoval.Tiež mi bol David riadne nesympatický a Will sa niekedy správal ako úplný idiot, ale čo už. 

Zmaturuj alebo umri

 Inak som s knihou spokojná. Koniec bol pekný, ale zároveň sa mi aj nepáčil. Tak, ako sa ku konci zachovala Lucy, bolo milé, ale ja by som sa určite zachovala ako Rana, veď predsa on to všetko spôsobil. Koniec bol celkovo, taký všelijaký a bola by som rada, keby sa vydavateľstvo rozhodlo preložiť aj pokračovanie. Určite by som sa doň pustila s väčšou radosťou, ako do tejto prvej časti. Mrzí ma, že som ju tak dlho odkladala lebo je fakt super. A aspoň tu vidieť, že sa všetko môže zmeniť behom sekundy.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam: 




Samozrejme Vám ju určite odporúčam.

Tak to je k tejto knihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára