sobota 19. septembra 2015

Charles Dickens - Oliver Twist

Hello people,
Dneska je Sobota a ja som sa rozhodla, že nebudem pokračovať v článkoch Knižné posedenie a v Soboty budem vydávať recenzie na audioknihy.

O audioknihe: Audiokniha má 6 hodín a 41 minút.
Príbeh je o Oliverovi Twistovi. Je to malý chlapec, ktorý si toho prežil veľa. Najprv prišiel o matku, skončil decáku, nemal veľa kamarátov, niekoľko rázy bol postrelený. Keďže nemá rodičov a v deckom domove ho nemajú moc v láske utiekol do Londýna. Tam sa zapojil do zločineckej bandy, ktorá mu priniesla veľa problémov.


Môj názor: Oliver Twist. Kto ho nepozná? Podľa mňa ho poznajú všetci. Je to malý chlapec, ktorý nemal ľahký život. Všetci ho považujú za hrdinu a u mňa to nie je inak. Oliver je veľmi sympatický. V jeho okolí ma veľa nepriateľov, ale aj priateľov, ktorí sú schopný zaňho obetovať aj život. Posledné asi dve hodiny sa iba o Oliverovi rozpráva, ale nie z jeho pohľadu. 

Oliver Twist je proste klasika. Je to celkom drsná klasika, ale hlavne veľmi pekná. 

Ľudia, ktorí narozprávali túto knihu majú príjemné hlasy. S radosťou som ich počúvala a vždy som sa tešila, keď si konečne pustím túto audioknihu a započúvam sa do toho úžasného príbehu. Páčilo sa mi, že príbeh číta niekoľko ľudí. Takže každá postava mala svoj hlas. Bolo mi ľúto, keď príbeh skončil. 

Hodnotenie:Kniha bola trochu viac drastická a hlavne mi autor zabil obľúbenú postavu. Tejto knihe dávam: 


Za audioknihu Ďakujem Audiotéke.
Vy si ju môžte kúpiť tu.


To je Všetko k tejto audioknihe.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára