štvrtok 17. decembra 2015

James Dashner - Labyrint : Útek

Hello people,

O knihe: Kniha má 350 strán a je v mäkkej väzbe.
Keď sa Thomas preberie, ocitne sa v chladnej temnej a malej miestnosti. Keď sa otvorí stoja nad ním chlapci, ktorý ho privítajú na Fleku, čo je dvor ohraničený Labyrintom. Pri zoznamovaním s priestorom mu povedia, že nie je cesty von. To však ešte netušili, čo sa všetko zmení-

"Vypýtali ste si mapu?"  Minho sa zasmial: "Hej, skúsili sme to. Chceli sme aj telku, ale toľko šťastia sme nemali."


Môj názor: Ďalšia dystopia, ktorej som videla prvo filmové spracovanie a až potom som si prečítala knihu. Úprimne mi to vôbec nevadí, aj keď v podstate viem koniec a všetko čo sa tam deje, ale táto kniha a film sú výnimkou. Zatiaľ čo v iných prípadoch sú filmy takmer autentické s knihou, tu je to pravý opak. Do filmu preniesli z knihy možno základy, ale je tam tak veľa iných vecí, čo sa tam deje, že som bola až prekvapená. Normálne som čakala, že kniha skončí úplne inak ako film. 

Postavy boli super. Obľúbila som si ich ešte viacej ako vo filme. Hlavne Newta. Všetci si ho obľúbili, kvôli hercovi, ktorý ho hrá, ale ja som si ho obľúbila ako osobnosť.  

Príbeh je podľa mňa spracovaný originálne a hlavne pútavo. Páčilo sa mi, že sú kapitoly krátke, ale hnevalo ma, že každá kapitola končila pútavo aby ste pokračovali ďalej. Autor má zaujímavý štýl písma a keď sa už začítate neviete sa odtrhnúť. Neviem či autor má aj iné diela alebo nie, ale určite by som po nejakom jeho ďalšom diele siahla, aby som zistila či vie vytvoriť také úžasné prostredie a postavy ako v Labyrinte. 

Napokon s Teresou odišli na tajné miesto na Cmiteri. Vymýšľali tu stratégiu, ktorú použijú na stanici v nore, a plánovali zadávanie kódu.


Hodnotenie: Tejto knihe dávam:


Kniha bola super, ale už som čítala aj lepšie dystopie.


Za knihu Ďakujem e-knihkupectvu PreŠkoly.sk
Vy si ju môžete kúpiť tu

Tak toto je k tejto knihe všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára