pondelok 21. decembra 2015

Témy #7

Hello people,

´
Dneska sa chcem povenovať téme Vianoce. Prečo? Lebo za dva dni sú Vianoce. 

Pre lepšie atmosféru si pustite túto pesničku, ktorú som si totálne zamilovala. 


Vianoce sú čas, kedy sa všetci tešíme na darčeky, koláče a hlavne na rodinu. Pre mňa sú tieto Vianoce trochu iné. 

Sú iné v tom, že som si sama kupovala darčeky. Má síce pätnásť, ale vždy je to úžasné mať také to prekvapenie, že čo dostanete. Tešíte sa z toho lebo ste fakt nevedeli čo pod tým stromčekom nájdete. Teraz sa v podstate tešiť nebudem lebo viem čo ma tam čaká. 

Sú iné v tom, že sa domov vrátim deň pred Vianocami. Ak ma sledujete na instagrame, tak viete, že som v nemocnici. Nič si z toho už moc nerobím je to v podstate moja tradícia, ktorú mám už šesť rokov. Vždy začiatkom školského roka trávim v nemocnici a tento pre mňa nemôže byť výnimkou.

Sú aj iné v tom, že aj ja robím takého malého Ježiška lebo mám predsa kamarátky, ktoré sa rozhodli, že si dáme väčšie darčeky. 

Sú iné v tom, že prvý krát nebudem mať na Vianočnej večeri rybu alebo rezeň.

Sú iné v tom, že prvý krát nebudem s ľuďmi, ktorých mám rada. Prvý krát budem musieť pri večernom spomínaní na svojich úžasných kamarátov pár vynechať. Prvý krát pôjdem v takomto Čase na cintorín zapáliť sviečku kamarátovi. Prvý krát nebudem môcť sviatky tráviť u neho. 

Tieto Vianoce budú pre mňa dosť iné a priznám sa, že sa na ne moc ani neteším. Mám pocit prázdnoty, ktorý neviem prečo vo mne je. 

Ako sa budú líšiť vaše Vianoce od ostatných? 

Tak to je k tomuto článku všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára