štvrtok 24. decembra 2015

Robyn Schneiderová - Ako sa to všetko začalo

Hello people,
V prvom rade Vám chcem popriať krásne Vianoce a bohatého Ježiška.

O knihe: Kniha má 310 strán a je v tvrdej väzbe
Ezra je obyčajný chlapec, ktorý má dokonalý život. Je obľúbený, má dobré známky a úžasnú priateľku. Všetko sa však zmení na jednom večierku, keď Ezra odbočuje na hlavnej a z boku do neho vrazí veľké čierne SUV. Aby toho nebolo málo šofér utečie a tak Ezrovi neostáva nič iné len sa zmieriť s následkami.

Môj názor: Ja neviem poriadne, čo napísať. Tento príbeh ma tak ohúril. Prečítala som ho behom dňa a to som ešte robila toľko veľa iných vecí. Príbeh bol fakt strašne pútavý aj keď ma tretia tretina knihy fakt zaskočila. Páčilo sa mi ako Ezra prežíval svoj pád. Ako sa nechcel vzdať svojej priateľky. A ako sa pokúšal všetko hodiť za hlavu.

Ezru som si fakt obľúbila, bol to taký pohoďák, ktorého len tak niečo nevytočilo. Mal úžasnú rodinu a hlavne super psa. (Aj ja by som takého chcela.)

uto knihu som si chcela kúpiť aj cez to, že ju budem mať prečítanú lebo bola fakt super, ale keď som sa dostala do tej časti, tak nejak ma to prešlo. Koniec sa mi vôbec nepáčil. Nechcem aby to tak skončilo. Veď ach.

Hodnotenie: Tejto knihe dávam:

Príbeh bol úžasný, ale koniec ma fakt sklamal. Viem, že nemôžu všetky konce končiť šťastne.

Toto je všetko k tejto knihe.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára