streda 22. februára 2017

Článok o všetkom a o ničom

Hello people,




Ten pozdrav mi neskutočne chýbal.
Ležím si len tak v posteli a premýšlam nad svojím životom a pomedzi to som si čítala články od ostatných bloggerov.  Mne to tak chýba. Chýba mi podeliť sa s Vami o názor. Áno fungujem na instagrame, ale nebudem tam predsa písať litánie o tom čo si o knihe myslím. (Ak ste ešte nezablúdili na môj isntagram, tak ho nájdete tu.) Chýba mi možnosť vyliať si svoje pocity na blogu a vedieť, že ma niekto chápe.

Čo nové? 
Určite ste si všimli, že blog má nový vzhľad. Chcela som niečo, čo bude živé, svieže a hlavne to bude niečo nové pre nový začiatok.
Taktiež som sa zapojila do Knižnej výzvy a na tento rok mám určených na prečítanie 25 kníh. Musím sa pochváliť lebo zatiaľ postupujem veľmi dobre.
Samozrejme ako každý iný knihomol trpím chorobou nakupovania kníh a tak som si povedala, že tento rok žiadne nové knihy. Prekvapivo sa toho držím a v mojej knihovničke tento rok nepribudla ani jedna nová kniha, ktorú by som si kúpila. (Ak si myslíte, že nebudem mať čo čítať, tak ste na omyle. Mám hŕbu neprečítaných kníh, ktoré môžte vidieť na fotke a neviem sa rozhodnúť čo čítať skorej.)

Pokračujeme ďalej!
Keď sa pýtate o čom je vlastne tento článok, tak jeho názov ho presne vystihuje. Je v podstate o ničom, ale popritom je to môj úvodný článok k môjmu návratu. Pre mňa niečo veľké a pre iných úplne nezmyselné.

Zmena je život.
Rozhodla som sa síce vrátiť, ale pár vecí chcem pozmeniť. Zmena je predsa život. Nejdem tu vypisovať, čo nechám tak a čo nie. Zmeny určite zbadáte samy :) 

Ďakujem, že tu ešte stále ste so mnou :)
Ahoj pri ďalšom článku
A prajem veľa prečítaných kníh :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára