pondelok 29. mája 2017

Paula Hawkins - Do vody

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 360 strán
Vyhýbajte sa tichým vodám. Neviete, čo skrývajú. Na dne rieky sa nájde telo slobodnej matky. V lete v tom istom roku stretol rovnaký osud aj mladé dospievajúce dievča. Nie sú to však prvé ženy, ktoré zmizli v tých temných vodách, a ich smrť rozčerí nielen pokojnú hladinu rieky, ale aj pokojné dni obyvateľov malého mestečka. Na svetlo sa začnú vyplavovať dlho zamlčiavané tajomstvá. 

Môj názor: Paula Hawkins, spisovateľka, ktorá má na svedomí Dievča vo vlaku a veľké knižné bum okolo nej. Do vody je jej druhá kniha a ja som sa chcela dozvedieť, či si aj ona zaslúži taký veľký ošiaľ. 

Dievča vo vlaku pozná skoro každý a ja nie som výnimkou. Bola pre mňa knihou, ktorá ma uchvátila a totálne vtiahla do príbehu. Keď som sa dozvedela, že Paule vyjde ďalšia kniha , bolo mi jasné, že po nej musím siahnuť. 

Kniha Do vody bola niečim úžasným a napínavým až do konca. Musím sa priznať, že pri Dievčati vo vlaku sa mi síce podarilo odhaliť vraha, ale tu? Tu som sa k nemu ani nepriblížila, ale ani sa nečudujem. Koniec ma tak prekvapil, že som celý deň robila všetky veci zamyslená nad tým čo sa práve stalo. Autorka to totižto, tak všetko prekrúti, že len nechápavo pozeráte.
Knihu som prečítala za necelé dva dni, takže sa číta fakt rýchlo. Toto bola po dosť dlhom čase kniha, pri ktorej som vydržala v jednej polohe aj niekoľko hodín. 
Paula samozrejme aj ďalej píše z pohľadu viacerých osôb, čo sa mi fakt páči, pretože buď Vám napovie alebo Vás úplne zmätie. 
Do vody bola teda pre mňa napínavou knihou, ktorú budem v najbližšej dobe odporúčať všetkým. A hej, preto by ste si ju mali prečítať aj Vy. Ak sa Vám páčilo Dievča vo vlaku, tak toto je oveľa lepšie.
Oveľa prepracovanejšie. A ja sa strašne teším na ďalšie autorkino dielo, pretože jej knihy sú niečo úžasné. 

Strašne rada by som Vám porozprávala viacej, ale ešte stále som v šoku z toho konca a hlavne Vám nechcem prezradiť o čo tam ide, pretože čím menej viete tým lepšie. O to viac si tú knihu užijete.
 
Hodnotenie:

Za knihu Ďakujem kníhkupectvu Panta Rhei


Ahoj pri ďalšom článku :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára