piatok 7. júla 2017

Mesiac s knihou #11 Máj a Jún

Hello people,




Nový mesiac som zahájila knihou Geniálna priateľa, o ktorej sa vyjadrujem, že je naozaj geniálna.


Pokračovala som knihou Válečné deníky, ktorá ma moc neoslovila.
Recenziu nájdete tu


Ako ďalšiu som dočítala knihu Bobby Conroy vstáva z mrtvých a jiné strašidelné příběhy.
Ak hľadáte niečo zvláštne, poburujúce a zároveň úžasné, tak táto kniha je presne pre Vás.
Stojí za prečítanie.


Hneď po nej som sa pustila do knihy Do vody, ktorú som prečítala za necelé dva dni.
Recenziu nájdete tu.


Poslednú knihu za mesiac Máj som prečítala Najděte si svého marťana.

V Júni som prečítala knihu Svet podľa Garpa, ktorú si určite prečítajte :)


A na zakončenie školského roka som prečítala knihu Láska je LÁSKA, na ktorú recenziu nájdete tu


Rozčítané knihy mi ostali len dve a to:
Traja mušketiari  49/566
1984 44/288

A to sú všetky knihy za posledné dva mesiace. 
Dúfam, že Vy ste toho prečítali viac.
Ahoj pri ďalšom článku :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára