sobota 28. apríla 2018

Shari LaPena - Cudzinec v dome

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 288 strán
Prečo by ste vydesene utekali zo šťastného domova?
Čakáte na príchod milovaného manžela z práce. Pripravujete večeru a tešíte sa naňho. To je posledné, na čo si spomínate. 
Preberiete sa v nemocnici a netušíte, ako ste sa tam dostali. Oznámia vám, že ste mali nehodu – v nebezpečnej časti mesta ste stratili kontrolu nad rútiacim sa vozidlom. 
Neskôr s hrôzou zistíte, že polícia vás podozrieva z vraždy. Váš manžel tomu najskôr odmieta uveriť, no čoskoro ho ovládnu pochybnosti. Vaša najlepšia priateľka navonok stojí pri vás, ale na jej správaní čosi nesedí. Najhoršie je, že vy sama neviete, čo sa vlastne stalo. Spomienky sa vám však postupne vracajú.


To, čo dnes večer videla, keď ju tam vzal Tom, jej je už teraz 

hrozne známe


Môj názor: Táto kniha najskôr vyšla v Čechách a keď som si prečítala niektoré recenzie (ktoré vôbec nezneli dobre), nevedela som, čo mám čakať. Napriek tomu som sa na knihu tešila.
A aké sú teda moje pocity?
Moje pocity sú stopercentne kladné. Príbeh ma bavil a neprišiel mi, ako pri každom druhom thrillery. Autorka Vás dovedie do takej situácie, že neviete, či to, čo hlavná postava tvrdí je naozaj pravda.
Dej bol celkom pomalý a celý čas som sa len snažila zistiť, kto má pravdu, no pri posledných stranách sa to celé zvrtlo a týmto zvratom ma to absolútne zaskočilo a na všetky moje teórie, ako to vlastne bolo, som musela zabudnúť.
Myslím si, že koniec prekvapí nejedného z Vás.
Táto kniha je druhou, ktorá autorke u nás vyšla, a keďže som jej prvotinu ešte nečítala som veľmi zvedavá, či sa mi bude páčiť tak, ako táto.


Hodnotenie:

Za knihu Ďakujem Panta Rhei


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára