sobota 14. júla 2018

Nick Spalding - Láska, kde si?

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 288 strán
Hľadanie lásky môže byť veľmi zložitá vec. Neužíva si to ani slobodný mladý muž Jamie Newman, do ktorého agresívne doráža rozvádzajúca sa žena a ani krásna sexuálna bohyňa. Tiež o tom môže rozprávať Laura McIntyrová, prenasledovaná realitným maklérom posadnutým sexom, či cyklistickým nadšencom.

V triezvom stave a pri jasnej mysli by som sa z tej situácie určite dostala bez zbytočnej paniky, no alkohol už začal pôsobiť a zatemnil môj rozum.


Môj názor: S touto knihou som sa stretla už veľakrát, ale vždy som si povedala, že to bude sladký román a ďalšie klišé, a tak som ju vždy obišla. Neskôr mi o nej rozprávala kolegyňa a ja som vedela, že už ju viackrát obísť nemôžem.
Nie som moc veľká nadšenkyňa románov, ale mám rada knihy, pri ktorých sa nasmejem a toto je práve jedna z nich. Tak, ako pri tejto knihe som sa nesmiala už veľmi dlho. Zážitky, ktoré hlavné postavy zažívali a predstava, že sa to naozaj stalo, ma donútili knihu zavrieť a vydýchať sa zo smiechu, kým som mohla pokračovať. 
Kniha sa čítala veľmi rýchlo a som veľmi rada, že som ju čítala doma, pretože záchvaty smiechu, do ktorých ma dostávala, by boli na verejnosti dosť nepríjemné.
Musím podotknúť, že kniha obsahuje dosť sexuálnych zážitkov, pri ktorých sa nielen zasmejete, ale niekedy sa aj chytíte za hlavu, ako je niekto niečoho takého schopný. 
Takže ak hľadáte niečo jednoduché, pričom sa neskutočne zasmejete, tak je to práve táto kniha.
A ak sa náhodou chystáte ísť na rande, tak by ste si ju mali prečítať čo najskôr (preistotu). 

Hodnotenie: 

Za knihu Ďakujem kníkupectvu Knihy pre každého


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára