utorok 30. októbra 2018

Robin Sloan - Nonstop kníhkupectvo pána Penumbru

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 288 strán
Aké tajomstvo skrýva kníhkupectvo, ktoré je otvorené 24 hodín denne sedem dní v týždni? Čudný majiteľ, ešte čudnejší zákazníci a naozaj čudné podmienky pre kníhkupca. Zo začiatku sa Clay cíti dosť nesvoj vo svojej novej práci, avšak čím viac trávi čas v kníhkupectve pána Penumbru, tým viac spoznáva čudných ľudí a jeho práca ho začne svojím spôsobom baviť. Avšak všetko sa rýchlo zvrtne a Clay chce záhadu kníhkupectva pána Penumbru rozlúskať. Lenže, čo ak tajomstvo, ktoré sa snaží rozlúštiť má hlbokú históriu, ktorá trvá už viac než 500 rokov? Dokáže zachrániť kníhkupectvo a poslanie ľudí, ktorí ho navštevujú alebo svojou zvedavosťou všetko zničí?

Keď pozriem na pána Penumbru, už sa tvári prívetivejšie.


Môj názor: Nonstop kníhkupectvo pána Penumbru som našla čistou náhodou. Najprv ma zaujala kniha názvom (ktorý knihomol by sa nezastavil pri knihe, ktorá má v názve knihu alebo kníhkupectvo) a potom aj obsahom. 
Bola som veľmi prekvapená, ako sa kniha vyvýjala, pretože som nemala žiadne očakávania, a tak som si celú knihu užila. 
Knihu radím medzi oddychovky, s ktorými sa nikdy nebudete nudiť a vždy Vás niečo prekvapí a musím priznať, že som sa už dlho nevžila do príbehu tak, ako teraz. 
Páčilo sa mi prepojenie kníh s modernou dobou a potrebou používať nové technológie, no najviac sa mi páčili pasáže s Googlom, ale spojitosť s príbehom si musíte prečítať sami :) 
Po knihe sa určite pozrite a ak sa do nej pustíte, nezabudnite mi napísať Váš názor. 

Hodnotenie:
Za knihu Ďakujem kníhkupectvu Knihy pre každého



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára