pondelok 29. októbra 2018

Sebastian Fitzek - Terapia

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 224 strán
Josy, dvanásťročná dcéra renomovaného psychiatra Viktora Larenza, za nejasných okolností zmizne z ambulancie vyšetrujúceho lekára, zatiaľ čo ju otec čaká v čakárni. Lekár aj sestrička zhodne tvrdia, že tam nikdy nevstúpila. Odvtedy nikto nevie, kde sa dievča zdržiava a čo sa s ňou stalo. 

O štyri roky neskôr sa utrápený otec utiahne do osamoteného víkendového domu na ostrove Parkum. Tam ho vyhľadá záhadná mladá žena, ktorá sa predstaví ako spisovateľka a sťažuje sa, že ju sužujú bludné predstavy. Neustále sa jej zjavuje malé dievčatko, ktoré zmizlo bez stopy, podobne ako psychiatrova dcéra. Neznáma sa odvoláva na odporúčanie Viktorovho kolegu a požiada ho, aby ju liečil. Viktor spočiatku váha, lebo pod vplyvom traumatizujúcej udalosti zanechal svoju medicínsku prax, no napokon začne s terapiou, ktorá sa mení na čoraz dramatickejší výsluch. ..



"Ako by ste opísali situáciu, keby ste našli ženu, ktorá sa zadusila vlastnou krvou?"


Môj názor: Názory na tohoto autora, sa v poslednom čase píšu úplne všade. Tento rok mu totiž u nás vyšli až dve knihy a keďže obe majú veľký úspech, rozhodla som sa, že si ich musím prečítať tiež.
Dlho som uvažovala, ktorou knihou začnem, no po prečítaní obsahu sa mi viac zapáčila práve Terapia.
Kniha ma vtiahla od úplného začiatku a nedalo mi ju odložiť až do konca. Dej bol veľmi pútavý, čo nasvedčuje aj tomu, že sa mi ju podarilo prečítať za jeden deň. Zvraty, ktoré sa v knihe diali som väčšinou absolutne nečakala a koniec ma šokoval na toľko, že som niekoľko minút sedela hľadela do blba a rozmýšľala o tom, čo sa vlastne stalo.
Sebastiana Fitzeka teda zaraďujem medzi svojich obľúbených autorov a ak obľubujete psycho-thrillery, tak tento autor si určite musí nájsť miesto vo Vašej knihovničke.

Hodnetenie:  

Za knihu Ďakujem kníhkupectvu Panta Rhei


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára