utorok 24. februára 2015

Information #1 + Plány na budúci mesiac

Ahoj
Je tu Utorok a s Utorkom aj sľubovaná Informačka.


  • Rozhodla som sa na tomto blogu zaviesť nejakú tu pravidelnosť a tak články budú vychádzať Utorky a Štvrtky. Utorky budú vychádzať všelijaké projekty a vo Štvrtky recenzie. 
  • Začala som písať nový typ článkov Ten of Tuesday, ktorý bude vychádzať raz za mesiac
  • Taktiež chcem zaviesť články s názvom Témy, kde budem písať o jednej téme, na ktorú budem vyjadrovať svoj názor, prípadne pocity (bude vychádzať, keď budem mať chuť o niečom písať, ale pravdepodobne raz-dva krát za mesiac) a článok Knihy za ... , kde napíšem knihy za minulý mesiac, ktoré som si kúpila, určite to nebude každý mesiac, keďže si moc knihy nekupujem  a keď už tak jednu-dve.

Plány na budúci mesiac? 

  • Zrecenzovať na budúci mesiac mám v pláne celú sériu Divergencia, čiže Divergenciu, Rezistenciu, Experiment a Štyri.        
  • V utorky vyjde určite Wishlist, Ten of Tuesday, Knihy za Február a buď Témy alebo Plány na Marec. 
  • S čítaním mám v pláne re-reading Greenoviek, keďže som ich čítala minulý rok a ja ich naprosto milujem  tak prečo nie? Ešte mám v pláne dočítať trilógiu Hunger Games, čo neviem či sa mi podarí prečítať obidve, pretože prvú som čítala dva týždne, keďže mi moc nešla.
  • Tento týždeň mi majú prísť knihy a tak som si povedala že Vám spravím unboxing s tým že sa to u mňa bude volať Balíček! ( neviem presne povedať kedy knihy prídu, tak článok čakajte asi koncom týždňa) 

Tak to sú všetky novinky a plány. 
Ahoj vo Štvrtok pri recenzií

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára