štvrtok 26. februára 2015

John Green - Papierové mestá

Ahojky,
Vítam Vás pri novej recenzií na knihu Papierové mestá od Johna Greena.


O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 295 strán aj s Poďakovaním
Príbeh je o maturantovi, ktorý sa po niekoľkých rokoch vydá na "výlet" so svojou kamarátkou. Na tomto "výlete" sa jeho kamarátka Margo pomstí všetkým nepriateľom. Na druhý deň ,keď príde Quentin-Kvéčko do školy zistí že jeho kamarátka Margo zmizla. Urobila to niekoľko krát aj pred tým a vždy nechala nejaké indície. A tak sa Quentin-Kvéčko vydá po stopách, kde zistí o Margo nové veci ale hlavne sa ju pokúsi nájsť.

Môj názor: Milujem tú knihu <3 Viem že veľa ľudí ju odcudzuje, že to je najhoršia kniha od Johna, ani neviem prečo, ale mne sa páči. Podľa mňa John vo svojich knihách necháva malý odkaz. Ten odkaz dosť veľa znamená. Mala som taký pocit pri Papierových mestách, Kam zmizla Alijaška a aj v Na vine sú hviezdy. A to ten že na konci hlavná osoba nájde sama seba. Či už niekto zomrie alebo odíde vždy nájdu samy seba, aký vlastne naozaj sú a vôbec kto sú, kto sú s tými osobami a kto sú bez nich. Som zvedavá na tú čo preložia tento rok, či aj v nej nájdem tento "odkaz". Ešte sa vrátim ku knihe Papierové mestá. Quentin-Kvéčko je úžasná postava. Vyjadruje obyčajného stredoškoláka, ktorý rozmýšľa čo bude robiť, keď skončí škola a to sa mi páči, že aj obyčajný človek môže zažiť nejaké to dobrodružstvo, aj ten čo nie je moc obľúbený.

Hodnotenie: Dávam mu päť hviezdičiek z piatich, čo iné by sa dalo čakať od človeka, ktorý miluje Johnov štýl písania?
Tak to je odo mňa všetko.
Ahoj pri ďalšej recenzií.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára