nedeľa 31. mája 2015

Knižné posedenie #3

Hello people,
Je sice nedeľa, ale včera vyšla oneskorená recenzia a tak až dneska tu mám pre Vás Knižné posedenie.



Tento víkend čítam iný druh knihy ako som zvyknutá. Je o mladom dievčati, ktoré pozná skoro celý svet. Určite ju poznáte aj Vy, či už z knihy alebo len z nejakého rozprávania.

Je o Anne Frankovej. Nie je to jej denník, ale kniha o živote Anny a jej rodiny pred tým, ako sa skrývali.

Zistila som, že táto kniha nie je moc môj typ. Nie je to príbeh, kde sa niečo deje. Je to v podstate životopis niekoľkých ľudí.

Je to pre mňa dosť oddychové čítanie, keďže nemusím rozmýšľať nad tým, čo sa stane ďalej.



Kniha sa volá Anne Franková. Zatiaľ Vám o nej moc povedať nemôžem, lebo sa ani poriadne k nej nedá čo povedať. Je toho naozaj veľmi málo, a to málo si nechávam na recenziu, ktorú čakajte vo Štvrtok.

Tak to je odo mňa všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára