utorok 2. júna 2015

Information #2

Hello people,
Zajtra sú to štyri mesiace čo existuje tento blog, a tak som sa Vám rozhodla napísať nové informácie.



Ako prvé by som sa Vám chcela ospravedlniť za minulý týždeň. Recenziu som už mala napísanú v Nedeľu, ale tým, že vychádzajú recenzie vo Štvrtok, som čakala do Štvrtku. Vo štvrtok som odchádzala na chatu zo školou a myslela som, že buď to stihnem vydať ráno alebo poobede sa mi bude dať. No opak bol pravdou. Ešte raz sa za to ospravedlňujem.

Ďalej by som chcela zmieniť článok Ten of Tuesday, ktorý vychádzal raz do mesiaca. Neviem či mám v ňom pokračovať alebo ho vydávať napríklad raz za dva mesiace, ale mňa samú nebaví písať stále tie isté knihy dookola.

Dnes, namiesto tohoto článku mal vyjsť článok Knihy za Máj, ale podarilo sa mi nekúpiť si žiadnu knihu, takže článok čakajte až na budúci mesiac.

Taktiež za minulý mesiac prebehlo niekoľko zmien, ako zmena pozdravu, ale aj zmena výzoru blogu. Neviem či ste s tými zmenami spokojný, ale ak nie, tak mi určite napíšte čo by ste zmenili.

Máj ako mesiac, bol pre mňa dosť ťažký. Udialo sa strašne veľa vecí a len máloktoré som zvládala, ale s radosťou vám môžem oznámiť, že ma zobrali na obidve školy, na ktoré som sa hlásila a od budúceho roka som už veľká stredoškoláčka. Tento mesiac by mal byť lepší.  Myslela som, že tento mesiac bude o veľa lepší, ale na to, že je druhého sa to čím ďalej zhoršuje. Nejdem vás však zaťažovať mojím problémami.

Tak to je odo mňa už úplne všetko.
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára