utorok 30. júna 2015

Balíček #5

Hello people,
Minulý týždeň vyšiel Balíček a dnes je tu znovu. Exkluzívne je to dneska už druhý článok. Nemám ho kedy inokedy vydať a dneska je aj koniec školy a tak je to taký koncoročný darček.



Knihu som si objednala z Book Depository. Prišla mi až z Londýna a na to, že prišla z takej diaľky tak ma vyšla menej ako zo Slovenska. Kniha mi prišla za týždeň aj pol čo som si ju objednala.


Kniha prišla v obálke čo ma moc nepotešilo, ale tak čo už. 


Takto vyzerala zo zadu. Až teraz som si všimla, že tam vidieť nášho kocúra. Inač to sa Vám musím pochváliť. Vždy keď mi príde balík, tak sa naše čiče tešia z neho tak isto ako ja. Keď ho otváram, tak hneď chcú vidieť čo je v ňom a keby mali ruky tak ho asi otvoria skorej ako ja. Keby som to natáčala, tak by ste z toho nič nemali, lebo aj teraz pri fotení ich musím odsúvať aby som to mohla odfotiť.


No a tu už je kniha. This is my darling. Totálne sa na ňu teším <3 Kniha je úplne v poriadku, čo som bola prekvapená že precestovala štvrtinu sveta v obálke a je v pohode, ale som za to rada. 

Tak  to je dnes už naozaj všetko.
Užite si ešte dnešný deň.
Ja si ho určite užijem, lebo som už oficiálne stredoškoláčka,
a Ahoj pri ďalšom článku. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára