sobota 18. júla 2015

Knižné posedenie #10

Hello people,

Po dlhom boji s touto knihou, som sa donútila napísať Knižné posedenie. Čo ma však mrzí viac, tento boj bude musieť pokračovať.





Predstavte si: Ste žena, ktorá pracuje ako realitná maklérka. Máte dcéru, ktorá trpí cukrovkou a tak sa musí každých päť hodín pichať. Jedného dňa sa vyberiete so zákazníkom a dcérou do dedinky, kde nie je signál. Všetko je v poriadku, klient si obzerá okolia a po dosť dlhom čase sa rozhodne, že sa pôjde domov. To Vám však prekazí búrka, ktorá na ceste zvalila strom a nedá sa prejsť. To by však nebolo dosť nešťastia. Vaša dcéra dostane záchvat, kvôli nedostanej injekcií. Kvôli žiadnemu signálu sa partia týchto ľudí vydá do dedinky nájsť nejaký suchý príbytok. Tam ich privíta jedna žena z obyvateľov. Ponúkne Vám jedlo a suché oblečenie. Kvôli skorým hodinám sa rozhodnú rozprávať príbehy, a nielen také obyčajné príbehy. Príbehy, ktoré sa v minulosti naozaj stali.


Poznali ste knihu?

Údolie ľalií od Alexandri Pavelkovej. 



Mám povedať pravdu? Táto kniha ma vôbec nebaví. V poslednom čase som prečítala, tak veľa super kníh, že nemôžem uveriť, že ma táto nebaví. Počula som na ňu len samú chválu. 

Taktiež Vám musím povedať, že je to od slovenskej autorky. Od slovenských autorov som čítala len samé rozprávky, a tak som nevedela čo mám čakať od tejto knihy. 

Dostala som zatiaľ len sklamanie. Keď píšem tento článok, tak som sa knihu pokúšala čítať dva týždne. Pomedzi tieto dva týždne som ju dva-krát odložila bokom a prečítala som si iné knihy. Tie knihy som prečítala maximálne za tri dni, ale v tejto knihe sa snažím pokračovať už dva týždne. 
´
Neviem čo mám napísať viac. Keď si pomyslím, že ešte nie som ani v polovici... Zatiaľ by som knihe nedala ani tri hviezdičky, čo je už čo povedať. Možno ma ešte prekvapí a moje rozhodnutie zmením. Nepamätám si, že by som nejakej knihe dala menej. Som zvedavá, koľko kníh počas tejto ešte stihnem prečítať a ako dlho mi bude trvať kým ju dočítam.

To je zatiaľ odo mňa všetko. Keďže vyšiel tento článok vo Štvrtok čakajte určite recenziu.

Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára