sobota 4. júla 2015

Knižné posedenie #8

Hello people,
Nechce sa mi stále písať "Dnes mám pre Vás toto a toto", a tak som sa rozhodla, že Vás pozdravím a pustím sa rovno do článku.



Predstavte si: Ste mŕtvi a po 178 minútach sa prebudíte. Prejdete si výcvikom a neskoršie trénujete vy. Poslúchate nadriadených na slovo a všetko je v poriadku. Až kým neprídu ďalší a medzi nimi jeden zvláštny chalan. Prebral sa už po 22 minútach. Inokedy si vyberiete zverenca s najväčším číslom. Teraz sa to však zmení a nielen výber, ale aj vy.



Spoznali ste knihu?
Reset od Amy Tintera.




Je to kniha so zaujímavým námetom. Má 384 a ja som za tri hodiny stáleho čítania skoro v polke. Úplne ju hltám.

Postavy sú super hlavne hlavná postava Wren. Vraj úplne bezcitná a neľudská. Tak strašne som si ju obľúbila.

Napadlo ma, že sa mi kniha páči možno kvôli tomu, že sa mi to riadne podobá na Divergenciu. Úplne ako Tobias a Tris, len viac v tréningových miestnostiach. Asi to bude tým. Ale aj tak je tá kniha super.

Tá obálka je taktiež božská. Vyzerá tak strašne deep (milujem deep veci), ale pri tom je úplne dokonalá a hlavne obyčajná. Ako sa hovorí v jednoduchosti je krása.

No tak ja asi končím ohladne tejto knihy. Aj tak už neviem čo mám písať okrem chváli.
Jaaj ozaj. Za knihu ďakujem e-knihkupectvu PreŠkoly.
a Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára