štvrtok 23. marca 2017

Mesiac s knihou #9 - Január a Február

Hello people,
Keďže mám neskutočnú chuť písať, tak som sa rozhodla, že Vám spíšem knihy, ktoré som prečítala za posledné dva mesiace.


Začnem teda od začiatku. Ešte predtým ako som začala čítať, rozhodla som sa, že sa zapojím do výzvy a tým, že mám veľa vecí do školy, a tak ďalej, povedala som si, že si dám len 25 kníh. Už teraz viem, že to číslo bude väčšie lebo už len tým, že som si povedala žiadne kupovanie kníh, chcem tie čo mám doma prečítať čo najskôr, aby som si mohla kúpiť nové :D 

A tak som sa pustila do prvej knihy, a to do Divočiny od Cheryl Strayed. 
Recenziu určite plánujem, pretože k tejto knihe Vám chcem toho povedať neskutočne veľa.


Hneď po Divočine som sa pustila do knihy Predtým ako som ťa spoznala od Jojo Moyes.
Táto kniha si prešla veľkým knižným bumom, pri ktorom ju jedna časť milovala a druhá odcudzovala. A tak som ju nemohla vynechať. Ak by ste chceli na ňu recenziu napíšte mi do komentára.

Január som ukončila s knihou Cinder od Marissy Mayer.
Doteraz nechápem prečo som túto sériu furt odkladala. Ľutujem len to, že som si kúpila len prvý diel, a tak sa pokračovania dočkám až budúci rok :/


Hneď na začiatku Februára som dočítala voľné pokračovanie knihy Predtým ako som ťa spoznala a to Čo bolo potom.
Kniha mi neprišla až tak dobrá ako prvá časť, ale bolo to príjemné čítanie. 


Keďže kniha Čo bolo potom bola požičaná, snažila som sa ju prečítať čo najrýchlejšie. 
Hneď po tejto knihe som začala čítať ďalšiu požičanú knihu a to
 Utiekol som z Osvienčimu od Rudolfa Vrby. 
Recenziu nájdete tu


Poslednou Februárovou knihou bola Tigrova žena od Tei Obreht.
Knihu som dočítala po neskutočne dlhom čase a ľutujem, že som si ju vôbec kúpila.


Rozčítané knihy mi ostali štyri.
Dievča vo vlaku
Najděte si svého marťana 54/236
Nakoniec príde smrť 29/288
1984 28/256

No a to je všetko o mojich prečítaných knihách za Január a Február :)
Ahoj pri ďalšom článku.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára