utorok 18. apríla 2017

Témy #8 / 3 dni offline

Hello people,

Offline. Slovo, ktoré pozná málo ľudí. Ja som ho nepoznala, nebola som človek, čo vypne a oddýchne si. Som totižto typ, čo musí vždy niečo robiť. A deň bez internetu? Neexistuje. Som ďalší človek, ktorého vidíte na telefóne kdekoľvek.

V poslednom čase som sa naučila vypnúť aspoň pri priateľovi. Vypnem dáta, wifi a venujem sa jemu. Aj to však nie vždy. Dosť často mám potrebu sa pozrieť čo robia ostatný, ako som postúpila v hre, či mi náhodou niekto neodpísal a veľa ďalších vecí. V poslednom čase som bola strašne unavená, do ničoho sa mi nechcelo (preto neboli články) a niečo spraviť mi trvalo minimálne deň.

Taktiež som sa nevenovala rodine. S ocinom som nikde nebola skoro dva roky, s mamkou som už skoro rok nebola na káve.
Preto som si povedala stačí. Pozrela si v diáry voľnejšie dni. Na internete som našla kedy bude akcia, na ktorú sa s ocinom chystáme už strašne dlho, ale nikdy sme sa tam nedostali. Pozrela spoje, Oznámila rodičom aby si zobrali volno a šli sme.

Poviem Vám nikdy som si takto neoddýchla. Odišli sme na štyri dni do Prahy. Bývali sme u tety. Prezreli si Prahu. Spravili si trapas. Navštívili môj vysnívaný Hamleys, kde sme sa povozili na kolotoči. Nasmiali sme sa na chlapíkovi, ktorý sa vyhrážal svojmu synovi aby sa učil inak dopadne ako bezdomovec pri ňom. Konečne ochutnali Starbucks. Konečne sme sa zúčastnili akcie Pražské veže. Zaplnila som denník s Českými turistickými vizitkami. Prežili sme deň len na Horálkach. Dostala som ultimátum Lentilky alebo káva. Strávila som štyri dni bez cigariet a internetu. Ale hlavne sme tie dni strávili ako rodina.

Bolo pre mňa strašne ťažké nebyť celý deň na internete, ale tým, že som nemala signál, nemala som na výber. A teraz? Nejak ma to neláka pozrieť sa čo robia iný. Aj oni by mali vypnúť. Tie chvíle si totiž užijete viac ako keď furt chodíte s telefónom v ruke aby všetci videli čo robíte. Takže ak máte takúto možnosť odísť preč od všetkého, určite choďte. Síce teraz musím dobiehať dva dni v škole, ale stojí to za to. Konečne sa totiž cítim oddýchnutá. Plná energie.

Tak Ahoj :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára