štvrtok 4. mája 2017

Mesiac s knihou #10 Marec a Apríl

Hello people,

Ďalšie dva mesiace sú za nami, a tak som sa rozhodla Vám ukázať, čo som všetko prečítala :)
Za tieto dva mesiace som prečítala osem kníh a rozčítala jednu + tri mi ostali z minulých mesiacov.

Mesiac Marec som začala úžasnou knihou Dievča vo vlaku. Recenziu nájdete tu.


Keďže sa mi zapáčilo napätie a rozmýšľanie nad vrahom, siahla som po knihe 27 kostí, ktorá bola pre mňa trošku sklamaním, ale viacej nájdete v recenzii.


V čítaní som pokračovala s knihou Zostaň so mnou, recenziu nájdete tu.


Po dlhom čase som siahla aj po Shakespearovy a tentoraz jeho knihe Sen noci svätojánskej. 


A posledná kniha mesiaca Marec bola Pstruholov v Amerike. Recenzia nevyšla aj keď už ju mám dlhšie napísanú, ale na mňa je tam až príliš veľa hnevu, pretože táto kniha nestála za nič.


Apríl bol pre mňa mesiacom skutočných príbehov a začala som teda knihou, pri ktorej som vedela, že ma nesklame. Vojna nemá ženskú tvár, je niečo, čo by si mali prečítať viacerý. Recenziu nájdete tu.


Pokračovala som úžasným Ziburom a jeho knihou 40 dní pěšky do Jeruzaléma. Recenziu čakajte budúci týždeň.


No a ukončila som ho neskutočne krásnou knihou Mengeleho dievča.



Za tieto mesiace som rozčítala knihu Traja mušketieri 33/556
Ostali mi rozčítané: 
1984 28/288
Najděte si svého marťana 54/236

Nakoniec príde smrť 29/288

To sú všetky moje prečítané a rozčítané knihy :)
Ahoj pri ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára