pondelok 22. mája 2017

Prírastky za Apríl

Hello people,
Viem, dlho nebol článok, ale chcem Vám prezradiť takú vec. Keď som sa vracala k blogovaniu hneď mi bolo jasné, že nebude každú chvíľu článok a nebudem sa tomu nejak moc venovať. V poslednom čase, posledný rok, si zakladám na instagrame, a tak, ak odo mňa očakávate nejakú aktivitu, tak zájdite určite tam. Týmto som Vám teda chcela povedať, že nečakajte veľa článkov. Nejaké určite budú, ale skôr ich bude menej ako viac. Ale prejdime k článku.

V prvom rade chcem asi povedať, že ani jednu knihu som si nekúpila zo svojho, takže moje predsavzatie, o kupovaní kníh, stále držím. 
Za minulý mesiac mi v knihovničke pribudlo sedem kníh. 
Štyri som dostala od rodiny k narodeninám a tri na recenziu od pantarhei.

Ako prvé mi pribudli dva recenzáky na Apríl a to Mengeleho dievča




Na konci mesiaca som mala narodeniny, takže rodičia mi kúpili dve knihy: 
40 dní pěšky do jeruzaléma


A Geniálnu priateľku


Od priateľa som dostala knihu od Joa Hilla


A od kamarátok vysnívanú Amerikánu


Ako posledná mi pribudla ďalšia recenzná kniha na Máj a to Válečné deníky


A to sú všetky moje prírastky. 
Prvé štyri knihy mám už prečítané a knihu od priateľa a recenzák momentálne čítam.
Chcela som pridať spoločnú fotku, ale dve knihy som požičala.
Tak ahoj pri ďalšom článku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára