sobota 21. októbra 2017

Daniel Cole - Handrová bábika

Hello people,

O knihe: Kniha je v tvrtdej väzbe a má 376 strán
Williama Fawkesa, známeho pod prezývkou Wolf, pred štyrmi rokmi postavili mimo služby pre zúrivý útok na podozrivého, ktorého súd zbavil viny, a práve ho rehabilitovali. Prchký detektív, ktorý ešte vždy musí navštevovať psychiatra, sa vracia do práce a nevie sa dočkať, kedy ho poveria vyšetrovaním veľkého prípadu. Keď ho bývalá partnerka, detektívka Emily Baxterová, zavolá na miesto činu, Wolf je presvedčený, že ho má pred sebou: mŕtvola sa skladá z častí tiel šiestich obetí, ktoré vrah zošil dohromady ako bábku. Prípad, o ktorý sa okamžite zaujímajú médiá, dostane označenie Handrová bábika.

Jedno mŕtve telo, šesť obetí.

Môj názor: Handrová bábika je pre mňa knihou, o ktorej som nikdy predtým, ako som ju držala v ruke nepočula. Nebola som z tých, ktorí čakali na jej vydanie. Doma sa mi ocitla len vďaka Panta Rhei. ktorí mi ju poskytli na recenziu. Až neskôr som o nej počula v rádiu. Napriek tomu, som sa do nej hneď pustila a priznávam sa, že som ostala neskutočne v šoku, keď som ju po dvoch dňoch dočítala. 

V poslednom čase som si detektívky fakt obľúbila a vždy si niekoho zoberiem za obeť, komu ten príbeh prerozprávam a snažíme sa odhadnúť vraha. Väčšinou, to schytá priateľ a teraz to tiež nebolo inak. Doteraz sme pri všetkých tušili kto bude vrahom, ale pri tejto knihe sme ani netušili, kto by to asi mohol byť. Kniha nás neskutočne prekvapila a držala nás v napätí až do konca. Nie je to jedna z tých, kde máte akciu na začiatku a konci. Tu sa deje niečo každú chvíľu. Každú chvíľu premýšľate ako obete  môžu byť prepojené a s čím to je vôbec spojené. 

Musím uznať, že kniha je neskutočne prepracovaná a pozor, je to autorova prvotina.  
Už teraz viem, že presne ako u Pauly Hawkins, siahnem po každej autorovej knihe.

Kniha ma neskutočne zaujala a určite ju budem odporúčať všetkým na okolo, takže ak máte možnosť, tak určite po nej siahnite, stojí za to.  
No, a ja idem čakať na ďalšiu autorovu knihu.
Hodnotenie: 

Za knihu Ďakujem Panta Rhei.

Ahoj, pri ďalšom článku. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára