piatok 12. januára 2018

Radka Třeštíková - Bábovky

Hi people,

O knihe: Kniha je v tvrdej väzbe a má 328 strán
Napadlo vám niekedy, čo rieši milenka ženatého muža a aká je v skutočnosti tá príšerná manželka, o ktorej jej on rozpráva? Alebo prečo má jej sestra taký nemožný vzťah so svojou dcérou? Ako sa cíti pätnásťročné dievča, na ktoré si rodičia nikdy nenájdu čas? A kde sa vlastne podeli všetky tie peniaze? Kto ich vzal, kto ich stratil, kto ich minul, kto ich našiel a kto ich bude musieť vrátiť?

Môj názor: Kniha Bábovky bola pre mňa veľmi zvláštna. Počas čítania som sa dostala do dvoch fáz, kedy v jednej sa mi tá kniha absolutne nepáčila a v druhej som ju nevedela prestať čítať.
Na knihe mi  vadilo, aké  boli postavy občas až moc naivné a predstavovali si ako je všetko super a za chvíľku bolo všetko zlé.
Napriek tomu sa kniha neskutočne dobre a rýchlo čítala, autorka má úžasný štýl a myslím, že sadne každému. Neskutočne sa mi páčilo, ako boli príbehy všetkých žien poprepletané a nikto Vám nebol cudzí, pretože každá osoba bola minimálne raz spomenutá v niektorom z príbehov. Taktiež sa mi páčilo, že sú príbehy reálne a dejú sa aj v našom okolí a nie je to niečo, čo sa nemôže stať. Dokonca som sa v jednom príbehu našla, čo ma na chvíľu zaskočilo, ale určite mi to zlepšilo dojem z knihy. V príbehoch sú hlavne vyzdvihnuté problémy dnešnej doby, ako vzťahy, ktoré veľa krát nevydržia, nedostatok peňazí, či problémy v komunikácii s rodičmi. Myslím si, že kniha Bábovky je taká "všehochuť" a každý si tam nájde niečo.
Knihu sme prečítala v priebehu dvoch dní a musím uznať, že je to príjemná oddychovka, pri ktorej sa občas zasmejete, niekedy sa možno chytíte za hlavu alebo sa dokonca nájdete v niektorom z príbehov.


Hodnotenie:

Za knihu Ďakujem Panta Rhei



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára